MY NEW APARTMENT

Hei dere! Merker at det er litt hopp mellom hver gang jeg blogger til dere, men hverdagen min er fullt opp! Uansett så har jeg ankommet ferieparadiset Gran Canaria. Jeg har allerede vært her i tre dager og i går var jeg på skattejakt rundt i nærområdet for å finne hotellene våre. Jeg kjørte feil en del men vi kom oss på riktig spor til slutt. Man må faile litt for å lære! Jeg kjørte først til den fine byen Meloneras og deretter til Maspalomas. Til slutt kjørte vi også rundt i San Augustin og Playa del Inglés hvor jeg bor for å finne de 50 hotellene vi har her. Så det var en lang første dag med mye kjøring og mye informasjon. Men herregud så gøy å lære og bli litt kjent.

I dag har jeg vært i møter hele dagen med resten av teamet mitt og vi har blitt litt bedre kjent. Jeg vet at Gran Canaria er en sinnsykt stor vinterdestinasjon så det er mye jobb i vente fremover, men jeg kjenner at jeg gleder meg.

Som dere ser ovenfor så har jeg kommet godt til rette i leiligheten min. Bildene ovenfor er utsikten rett utenfor rommet mitt. Så fint! Jeg pakket nettopp ut, ettersom jeg ikke har fått tid til det tidligere. Så nå begynner leiligheten og rommet mitt å føles litt mer «hjemme». Det er tross alt her jeg skal bo det neste «året» ca. Jeg bor i lag med Tutta, som er verdens søteste finske jente! Det kommer en til guide som skal flytte inn med oss men hun har ikke ankommet enda. Jeg tenkte å ta meg en tur på IKEA en dag for å handle inn litt småting slik at jeg føler meg enda mer som hjemme.

Jeg har introduksjonsuke nå denne uken før første dag i uniform, så i morgen blir det roadtrip for å besøke de plassene her på Gran Canaria som man absolutt må få med seg. Gleder meg spesielt til å besøke «Dunas de Maspalomas» som er ørkenet som sikkert noen kjenner til eller har sett på bilder.

Nå skal jeg slappe av resten av dagen, se litt serie og lade opp batteriene for morgendagen. Håper alle får en fin kveld!

<3 i

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg