VIDEO-HOUSETOUR AND UPDATE

Holaa chicos y chicas♥ Forrige søndag lagde jeg en kort video til dere slik at dere får se hvordan jeg har det! Ettersom jeg ikke har vært den beste på å oppdatere til dere så tenkte jeg bare å heller fortelle alt på en video! På tirsdag skal jeg på IKEA for å handle inn litt ting til leiligheten slik at den føles enda mer som hjemme. Litt bilder til veggene, trekk over sofaen (haha det trengst) og bare litt småting. Nå har jeg faktisk fri to dager i strekk, så skal prøve mitt beste å oppdatere dere!

wJltmIk0ocQ


I morgen skal jeg på Anfi stranden i Arguinenguin for å se området der og sole meg litt! På min forrige fridag så klarte jeg å sovne i solen uten å smøre meg med solkrem, så jeg er litt rød kan man si. Men i morgen skal jeg absolutt smøre meg. Jeg lærer aldri haha. Håper dere likte videoen, så snakkes vi♥

 

♥i

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg