ELSK MEG, BARE EN NATT TIL

Hei!

Nå er jeg tilbake i leiligheten min i Gran Canaria. Jeg var i Norge i 3 dager for å gå i dåpen til Liam, så det har vært mye reise på meg de siste 72 timene men nå er jeg altså endelig på plass og komt «hjem» igjen. I går på flyplassen gikk jeg forbi en bokhandel og bare svippet innom der for å se om de hadde fått inn to bøker som jeg vil lese. Heldigvis hadde de begge bøkene og siden jeg ikke klarte å bestemme meg for hvilken jeg mest ville lese så ble det til at jeg kjøpte begge! Jeg kjøpte Sophie Elises bok «elsk meg» også kjøpte jeg Anniken Jørgensens bok «bare en natt til». På flyet begynte jeg å lese «elsk meg» av Sophie Elise og er allerede snart ferdig! Det er virkelig bøker man bare blir slukt inn i og plutselig har man komt over halvveis. Jeg hørt hørt utrolig mye bra om «bare en natt til» så jeg gleder meg til å begynne å lese den!

I dag har jeg fri og det er godt ettersom det er godt å ta seg litt inn igjen etter så mye reising. Så langt i dag har jeg bare slappet av, tatt en dusj, spist en god frokost og vasket litt klær. Men nå tenker jeg at jeg skal fortsette å lese de bøkene jeg har kjøpt. Det er litt vittig for egentlig har ikke jeg noe spesiell interesse for å lese bøker, men noen ganger finner jeg bøker som jeg virkelig bare blir helt dradd inn i og «skal bare lese ett kapittel til». Det er deilig å lese bøker sånn egentlig. Man kobler litt av verden og er i sin egen lille boble.

<3 i

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg