hits

5 WAYS TO MAKE YOU FEEL BETTER ABOUT YOURSELF

  • 04.10.2018, 11:15

♥ Ta i mot komplimenter. Om du fr en hyggelig kommentar en dag, s ta den til deg! For meg betyr det mye om jeg har en litt drlig dag og noen kommer bort til meg sier en hyggelig kommentar. Det kan vre alt fra s fin genser til jeg savner deg. Jeg sitter s utrolig stor pris p det, og det kan faktisk vre med p endre hvordan hele dagen min blir.

 

♥ Tenk positivt. Dette er lettere si enn gjre vel og merke. Men om man vkner en morgen med innstillingen p at man skal tenke positivt, s lser det mye. Om du har mye du skulle ftt unnagjort men egentlig ikke har overskuddet til gjre alt- s kan du heller tenke p flelsen du fr nr du faktisk blir ferdig og fr alt jour! For meg er det veldig viktig med positivitet rundt meg, og det er veldig lett bli pvirket dersom noen rundt deg er positiv. S begynner kanskje du ogs tenke lysere tanker. Stay positive!

♥ Stol p deg selv. Dette punktet er S viktig. Tro p deg selv. Tro at du kan f det til. Ha ml og strekk deg etter dem. Det er en enormt stor mestringsflelse om du klarer lre stole p deg selv. Du er smart nok til klare finne en lsning p det, eller et svar p det. Du m bare ha troen. Dette er noe som tok lang tid for meg klare gjre, og jeg jobber fortsatt med det, men herregud s godt det er nr man faktisk tar et valg og stoler p seg selv.

 

♥ Gjr noe du er redd for. Dersom du gjr noe du er redd for og utfordrer deg selv, s vokser du som person og blir sterkere. Face your fears. Flelsen av frst vre redd men s trygg er fantastisk. Man utfordrer seg selv p s mange omrder om man facer sine frykter.


♥ Ikke la noen fortelle deg hvem du er. Ingen kjenner deg bedre enn deg selv. Ikke la noen overkjre deg ved fortelle deg hva du skal si eller gjre. Du vet best selv, s st opp for deg selv og hev stemmen din. Ikke gidd st krangle med en tulling. Du vet bedre, og det er du som har kontroll over deg selv.

 

 

♥ i

Hvordan jeg fant motivasjon til trene

  • 22.04.2018, 13:36

Meldte meg inn p et treningsstudio. Dersom man ikke har trent s mye fr, kan det vre greit melde seg inn p et treningsstudio, ettersom her kan du f veiledning og hjelp. Det er med en gang mye enklere begynne trene nr du har de riktige apparatene. Ofte s kommer ogs motivasjonen NR du er trener. Jeg sier ikke at du TRENGER melde deg inn for f motivasjon, for det gr absolutt an trene hjemme eller ute uten noe medlemskap- men jeg fikk motivasjonen min p denne mten. 

Slutta  finne unnskyldninger. Denne brukte jeg for ofte. "Jeg har ikke tid" er vell den vanligste unnskyldningen, men jo- du har tid. Du m lage deg tid.
 

Satt meg et ml. Jeg satt meg selv et ml. Jeg sitter meg selv realistiske ml, ettersom det er utrolig demotiverende fle at man ikke fr resultater fordi mlene er skyhye. Ta enkle, men sikre steg fremover.
 

Trener med venner.  trene skal vre gy, og det blir med en gang gyere trene nr man trener sammen med noen! Ofte kan man f bedre kter faktisk for man kan presse hverandre litt ekstra.(Mtte ta med dette ste, gamle bilde av meg og Henriette for evigheter siden ♥)


                    

Kosthold. I det siste har jeg begynt handle inn sunnere alternativ nr jeg er p butikken. Det er ikke s mye som skal til for at kostholdet skal forbedre seg bare litt. Jeg synes at det fortsatt er viktig  ha et godt forhold til mat, og at det er lov unne seg noe innimellom. 

Trening rett etter jobb. For meg er det viktig ta treningen nr jeg allerede er "ute av huset". Jeg synes det er hardere komme hjem, kanskje sitte meg i sofaen og bli litt trtt- ogs deretter mote meg opp til komme meg ut dra for trene. Derfor liker jeg pakke med meg treningsklr og dra rett p gymmet etter jobb.

 

♥i

7 minute workout

  • 07.04.2018, 19:46

Hei! N er det helg p meg ogs og jeg er hjemme p Austrheim med ssteren min. Hun spurte meg rett etter middagsluren min om vi skulle trene litt, og jeg lo og s p henne dumt og sa selvflgelig nei. Men hun gav seg ikke, kjrte hytalerene i stuen p fullt og dro meg ut av sofaen. Hun har blitt flink trene i det siste, og det er veldig motiverende, og jeg trenger all motivasjon jeg kan f!! S det ble til en god treningskt i stuen med vedkubber som vekter hvor vi bde ble sliten men ogs hadde det gy. Etter vi hadde gtt igjennom hennes velser, ville jeg gjerne trene litt mer og ville da vise henne en app som heter "7 minute workout" som er sykt god! 7 minutter og man blir s sliten og kjenner at du bruker alle musklene i de ulike velsene. S jeg tenkte vise dere noen av de velsene som er i treningskten. Dette er ingen samarbeid eller noe, er bare en app jeg synes er god og som jeg gjerne ville dele med dere! S here you go!

KNEBY


PLANKEN


SQUATS

PUSHUPS MED HNDLFT


SIDEPLANKE

Det var noen av velsene! Du trenger absolutt ikke vre ute, eller noen spesielt god plass rundt deg egentlig, s denne treningskten kan du egentlig gjre hvor du vil, nr du mtte ville! N skal jeg hive meg i dusjen, s skal jeg og ssteren min spise biff og senere i kveld skal vi ha spa kveld med ansiktsmaske, fotbad, neglelakk og film♥ Skikkelig jentekveld! Ha en fin lrdag alle sammen!

 

♥i

Hvordan lage "gravidmage kake"

  • 04.04.2018, 14:07

Hei! Jeg tenkte vise dere hvordan jeg lagde kaken som vi hadde i babyshoweren til Sandra. Jeg trodde det kom til bli utrolig vanskelig, for helt rlig s ser det veldig vanskelig ut- men det var det alts ikke! S lenge du har alt du trenger, s er det bde enkelt og gy! Jeg skal ikke ta all ren her- for min mor hjalp en del- men dette er noe alle kan klare! 

Du trenger:


Marsipan(jeg brukte fondant ettersom den er enklere forme)
To sm skler og en stor (pupper og mage)
Sjokolademousse
Kremflte+sukker

Rullekake
 

1. Start med finne frem to sm skler og en stor. Fr du begynner s kan det vre lurt ligge plastfolie inni hele sklen, for da blir det enklere f det ut nr du kommer s langt. Deretter skjrer du opp rullekaken og ligger de inni sklene du skal bruke. Pass p at du har dekket alt og at det ikke er noen sm hull inni mellom. 


2.Nr du har dekket hele sklen med rullekake, s heller du sjokolademousse nedi sklen (alts oppi rullekaken) slik at den blir helt full. S sitter du det i kjleskapet i et dgn slik at sjokolademoussen stivner. Nr ett dgn er gtt s tar du dem ut, s snur du sklen slik at sjokolademoussen vender ned. 


3. Nr det er gjort, s dekker du hele kaken med vanlig krem. Dette gjr du for at marsipanen skal klare feste seg.

4. N kommer den "vanskeligste" delen. Kjevl ut marsipanen s stor som mulig slik at du er sikker p at den dekker det den skal. Deretter ligger du den opp kaken ogs skjrer du bort det som kommer utenfor.

5. Nr du har ftt marsipan over hele kaken og skjrt bort alt det overfldige, s kan du dekorere og pynte kaken som du selv nsker! Vr kreativ! Vila!


 

Jeg har absolutt ikke tenkt bli noe matblogg eller lignende(likegreit), men tenkte bare vise dere hvordan denne kaken ble laget, ettersom det var gy og kanskje andre kan f bruk for det! Hper det kommer til nytte for noen hvert fall! 

Innlegget i gr var det forresten utrolig god respons p- og jeg fikk sykt mange lesere s det s ut som det var et innlegg dere likte! Dere m gjerne komme med forslag til hva dere vil at jeg skal blogge om eller fortelle om! Da blir jeg utrolig glad, og det hjelper meg en del ogs, ettersom jeg fler jeg er inni en periode der jeg er litt "tom" til hva jeg kan blogge om. Uansett- ha en fin dag alle sammen! Vi blogges!

 

♥i

10 ting alle jenter gjr, men ingen innrmmer

  • 24.03.2018, 18:16

Garderoben. Vi jenter liker late som at vi har styr p alt. Men har vi det? Nei. Spesielt ikke garderoben. Klr over alt. Klr her. Klr der. Man kan vell si at gulvet blir mer brukt som oppbevaringsplass til klrne enn faktisk kommoden eller skapet.


"Jeg kan ikke i dag". Vi sier gjerne at man ikke kan vre med finne p noe, nr sannheten er at den faktiske planen er at vi heller kan foretrekke sitte hjemme se stygg ut i fred og se p netflix og spise uten at noen dmmer oss. 


Dra et hr ut fra rumpenVi jenter ryter utrolig mye. Vi mister s mye hr og ryter over alt. Om du har langt hr og str i dusjen f.eks s skal du ikke se bort i fra at et hrstr eller to faller av og ned til rumpen!


Hr p veggen i dusjen. Nr vi frst en inne p hr, s kan vi vell ta med noe sykt ekkelt som vi alle gjr. Nemlig nr vi er i dusjen, s fester vi hret som har falt av p veggen i dusjen. Whyyyy are we like this

(instagram: ingvildbolstad)


Etternavn. Nr vi dater noen vi liker, s tester vi hvordan navnet vrt hres ut med hans etternavn. Greit vite, bare snn just in case.


CSI. Vi jenter vet hvordan man finner folk. Vi vet ogs hvordan vi finner eksen til eksen og kanskje eksen hennes igjen. Bde p instagram og facebook. Gi oss bare rundt 2 minutter s er case closed!


Tisse i dusjen. Ikke lyv. 


Speilbilde. Vi ser p oss selv i speilet, snur oss p siden, blser ut magen, hendene p magen og later som man er gravid. Er jo greit se hvordan man hadde sett ut! 


Tutorials. Vi sker p youtube etter tutorials bde p hr og sminke, og prve gjre det samme selv. Det ender alltid opp som en katastrofe og du kunne aldri faktisk vist deg i offentligheten nr resultatet er p plass. 


"Jeg starter i morgen". Hvor mange ganger m vi si til oss selv at "jeg begynner i morgen", eller "jeg begynner p mandag". Vi har en stor plan i hode vrt om at N skal vi faktisk begynne trene og spise sundt, men neste dag s ligger vi i sofaen spiser sjokolade. 

 

Noen som kjente seg igjen i noe? Eller skal vi fortsatt ikke innrmme det? Hehe. Hper dere likte innlegget! God helg! Flg meg gjerne p facebook og f med deg nr jeg poster blogginnlegg, klikk HER. Eller poster jeg ogs p snapchat, hvor jeg heter; ingvildbolstad. 

 

♥i

Ingvild Bolstad

Hei! Velkommen til min blogg! Mitt navn er Ingvild og jeg er en jente p 20 r som bor i Bergen, sane. Flg med p bloggen om du vil bli bedre kjent med meg! Om du lurer noe kan du kontakte meg p dlivgni97@hotmail.com.

Search

Bloggdesign