Hello life..

Hei igjen! 🙂

I dag var eg på skulen, første dagen etter høstferie……. Den var heilt grei.. akkuratt sånn som før, berre at me hadde fått nye plasser i klasserommet og nye ytterdører.. haha.. ;-p Eg sitter ved siden av Åsmund og Ane (www.anekjeilen.blogg.no)<3 🙂 funfun ! <3 Når eg kom heim, skulle eg egentlig begynna med ein gong på leksene og pugging og sånnt.. men eg endte opp med å snakke i telefonen i ein halvtime eller noke (?) jaja.. fekk vartfall begynt på puggingen..

På onsdag har me naturfagprøve, så eg leser litt i dag siden eg skal til Åsane i måro.. No har eg meg ein liten facebook pause :DD <3 tenkte eg berre kunne blogge litt samtidig.. mens mamma lager middag 😉

Ikkje så veeeeelig masse å finna på egentlig.. har lyst på besøk eller gå ut eller noke.. men eg kan jo ikkje.. vartfall ikkje no.. kanskje seinare i kveld 😀 visst eg gidd 😉 Kjem nesten aldri bilder jo.. men det er fordi eg gjer ikkje på ein drit egentlig.. så ikkje så masse å ta bilder av.. 😛 Så slenger berre slenger innpå noken.. som vanlig <3 🙂


gammalt.. men søtt <3


haha, litt sløv? fin flette? hoho..

 

ka heiter din blogg? 🙂 tar meg gjerne ein tur innom :))

-IngvildBolstadSætre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg