GOOD FRIENDS?

Hei bloggen!

Det beste eg vet om, er gode venner. Eg kunne ikkje klart meg uten vennene mine. Familie er også viktig for meg, men venner kan eg fortelle absolutt alt til. Det er godt å vite at du har noen som du kan si akkuratt det du vil få ut til noen. Gode venner støtter valgene dine, og prater ut om ting. Det er viktig å fortelle meningene sine, og ikkje bare være enig med alt. Da kommer du deg ikkje langt. Venner skal tørre å si hva dem tenker på og hva dem mener til hverandre. Det kan være at en venn eller venninne plutselig oppfører seg annerledes enn han eller hun pleier. Kanskje vennen din ikke vil være med på de samme tingene som tidligere? Eller at venninnen din plutselig blir mindre interessert i og mindre til stede på skolen? Eller det kan ha skjedd noe spesielt som gjør at vennen din blir redd eller trist. Derfor er det viktig å være oppmerksom på dersom vennen din forandrer seg. Vær tilstede for vennen din og støtt hverandre. Det er godt å føle at noen trenger deg. Eg må bare si at eg er så uendelig glad i mine venner! Dem er der alltid og får lys i hverdagene mine ♥ elsker vennene mine over alt på jord.

♥ fortell vennen din hva du tenker og føler

♥ vis støtte og vær der når vennen din trenger deg, selv om personen kanskje fortjener det minst, kan h*n være den som trenger deg mest

♥ vis respekt for vennen din

♥ vær til å stole på, og ikkje gå/snakk bak ryggen på vennen din

♥ del tanker og hobbyer og le sammen!

♥ remember; friends don’t let you do stupid things…….alone


GODE VENNER ER ENGLER SOM LØFTER OSS OPP IGJEN NÅR VÅRE VINGER HAR GLEMT HVORDAN DET ER Å FLY♥

– hva er en god venn for deg?
– er du enig i noe?

INGVILDBOLSTADSÆTRE

16 kommentarer

Siste innlegg