starten på havsportvekaaaa

Heisann!♥

 

I dag starta havsportveka. Så stod opp tidlig for å se på tertnes håndballspillerene trene i idrettshallen. Når eg kom bort, var eg med Ida og Mathilde. Så gikk vi ned på kaien der alle havsportaktivitetene skjedde og var med mange andre folk. Vi var en hel gjeng og vi koste oss mye♥ Martine tok bussen fra Lindås for hun skal være hos meg i havsportveka, så var super koslig å se hun! Så hun overnatter hos meg inatt. Andrea skulle også egentlig overnatte, men andrea er en vimsekopp og mistet bussen, haha søta. Så andrea kommer heller til meg i morgen og skal være, så blir fullt hus hehheh♥♥ men er ikke lenge igjen av sommerferien, så må nyte den!

Litt senere på kvelden møttes noen folk igjen i teltet der det var quiz, revy, musikk og stappfullt av folk fra alle aldrer.. var sikker folk mellom 9-70 år, haha var koslig dåå! Men vi stakk bort til simen en gjeng og var hos han en liten stund før vi gikk hjem. Eg fikk foresten verdens søteste og fineste piercing av martine etter hun var i tyrkia som eg klarte å miste……flink

 

-har du hørt om havsportveka?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

4 kommentarer

Siste innlegg