BLONDIES HAVE MORE FUN

Heisann <3

I dag reiste eg og Martine inn til knarvik fordi eg skulle stripe håret mitt. Etter tre timer (!!) hos frisøren, tok vi solarium og shoppet litt. Eg hadde 400 kroner på Cubus i gavekort, så har kjøpt meg mye fint! På vei hjem igjen fra knarvik stoppet vi hos Martine og var hos hun en stund. Det var koselig <3

Masse bilder fra idag! I morgen kommer innkjøpene, så hold deg oppdatert! Nå jogger eg bort til senteret for å være med folk <3 så vi snakkest!

INGVILDBOLSTADSÆTRE

3 kommentarer
    1. Du har utrolig fint hår og det ble veldig fint med stripene! Hvilken frisør var du hos og hvor mye betalte du for stripene? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg