travle dager

Heisann!

Det er litt hektisk og travelt nå for tiden siden det nærmer seg konfirmasjonsdagen. Men nå er heldigvis alt fikset og klart! Pynt, bunad, bordkort og alt sånn er endelig klart. Nå mangler det bare å konfirmere meg, hehe! Så idag etter skolen prøvde eg ulike hårfrisyrer som eg skal ha på selve konfirmasjonsdagen. Tror eg har bestemt meg! Og nå har også alle søstrene mine komt hjem til oss, som er utrolig koselig. Kjæresten til søstera mi og tantebarnet mitt er her også. Så idag har vi kost oss mye!

Vi tok oss en tur i stampen og satt og koste oss litt i varmen en stund før vi stakk og leide film og hadde fredagskos ilag <3 og før idag var eg og tok fransk manikyr som skal holde i 2-3 uker, men allerede idag ble noen litt ødelagt.. Så skal inn igjen i morgen å få fikset dem bedre! Nå skal eg hoppe til køys før eg skal i kirken i morgen og øve til konfirmasjonsdagen.

-Er du konfirmant i år? Har du konfirmert deg?

INGVILDBOLSTADSÆTRE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg