konfirmasjons forberedelser

Heisann! ♥

 

I dag var eg i kirka på “generalprøve” for i morgen til den store dagen. Eg gleder meg egentlig til å bli ferdig med alt konfirmasjons styret. Det er så mye å tenke på og så mye og gjøre. Men nå er det heldigvis snart over. Bare i morgen igjen, og det er vell den gøyeste dagen. Familie, mat, kaker, penger, bilder og kos. Vi tok fotograf bilder med hele konfirmasjons gjengen i dag, siden vi konfirmerer oss på ulike tider i morgen. Vi er delt opp i to grupper, så eg får bare se dem eg skal konfirmere meg med i min gruppe i morgen. Eg skal selfeølgelig tidligest… jaja, sikkert like greit å bli ferdig med det! 


I morgen er den store dagen! hihi ♥

 

Noen bilder ble større enn andre, men det er fordi noen er tatt med kameraet og noen med iphone.. hater når det er ulik bildestørrelse. Menmen, kommer hvertfall til å kose meg mye i morgen! Det håper eg alle andre konfirmanter gjør også! ♥ Nå er det lørdagskos med familien! Blir nok sikkert en tur ut i stampen i kveld også! Var så hærlig i går.

 

– Hvordan har din lørdag vært?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

8 kommentarer

Siste innlegg