Vel bestått eksamen!!


//bukse dr. denim // topp bikbok // sko tennis //

Heihåå! Jeg er så glad, jeg er i lykkerus! Jeg har vært i lykkerus siden jeg gikk ut av klasserommet når jeg fikk karakter hos sensor på eksamen i dag tidlig. Jeg hadde ikke satt så store forhåpninger til meg selv, siden jeg ikke hadde pugget så ekstremt mye til eksamen. Men herregud, jeg fikk 5!! Jeg fikk faktisk helt sjokk fordi jeg ble så overasket og glad. Er litt sykt å få en 5’er når målet er å ikke stryke. Jeg har ikke gjort så mye for å få en 5’er en gang. Jeg bare sa det jeg kunne og håpte på det beste – og det viste seg jo at det funket veldig bra! 

Nå er eksamen ferdig og jeg føler meg 10 kg lettere. I dag etter skolen lærekjørte jeg til Knarvik med min mor. Vi tok litt sol, velfortjent sol hihi. Nå har jeg akkurat spist en solo is (naam er helt hekta) og nå skal jeg ta håret i strikk, ta på meg joggebukse, ta av meg bh’en og slappe heeeelt av og spise litt kvelds og se på bloggerne klokken 21.30! Håper alle har hatt en fin dag, vi snakkes babezz

 

♥i

11 kommentarer

Siste innlegg