Reker og vin

Hei! Åh, føler jeg endelig kan slappe av etter nesten en uke med fullt kjør. Føler egentlig at jeg har vært på farten hele tiden. Har jobbet en del, og etter jobb har jeg alltid hatt planer eller noe jeg skulle gjøre. Men nå har jeg akkurat kommet inn dørene og slapper endelig av hehe. På onsdag (tror jeg det var) samlet vi jentene og gikk til Emilie å spiste reker og drakk vin i det nye, fiiiine huset deres. På torsdag og fredag jobbet jeg, og på fredags kveld var jeg i 18 årsdag på Radøy. Veldig gøy, heheh. I går var jeg også på fest med en gjeng, så jeg føler jeg har mye søvn å ta igjen. I dag tidlig når jeg stod opp reiste jeg og søsteren min til Bergen for å se på leiligheten som hun skal bo i. Hun flytter allerede neste uke :(( 

Nå skal jeg slappe helt av og se på serie, ahh. Håper alle får en fin søndag videre♥

 

♥i

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg