Restylane? Jeg?


Hadde med meg gode Maria, som var veldig støttende og holdt meg i hånden hihi

Hei! Dere klarer vell å tippe fra bildene over hva jeg gjorde i går? Jeg har tatt noe som heter juvederm filler, som er ganske det samme som restylane – bare et mer behageligere og naturligere resultat. På den andre bilde ovenfor ser dere bedøvelsen jeg fikk. Det var en krem som jeg hadde på i ca 20 minutter også ble jeg helt num i overleppen og kjente derfor ikke sprøyten! Jeg tok det på salongen i Bergen som heter SPA BERGEN (link til facebook her) og det var flinke Roma som gjorde behandlingen på meg  Jeg tok bare i overleppen, ettersom jeg alltid har synes at den har vært MINILITEN. Jeg tok 0,5 ml som er det minste. Jeg synes det er bedre å ta for lite enn for mye, og derfor valgte jeg den minste dosen! Juvederm filler varer i ett år og går gradvis ut etter ett år. Men alt i alt så er jeg veldig fornøyd! Jeg følte i starten at det ikke var noe spesielt forskjell, og det er ikke sikkert at noen andre enn meg merker forskjellen- men for meg har det stor betydning. Jeg føler meg så mye bedre med litt mer volum i overleppen. Det er sånn at når jeg går forbi speilet og ser meg selv, så ser jeg forskjell selv, men som sagt så er det helt sikkert vanskelig å se det for andre siden det er ikke mye jeg har fylt i. 

Jeg tror det er sikkert å si at jeg har overvunnet sprøyteskrekken min nå hvertfall! Hurra! Så vil jeg si tusen takk til Spa Bergen og Roma som er alltid like flink og dyktig! Jeg er kjempe fornøyd! Nå kan jeg smile uten at overleppen forsvinner, jippi! De to bildene ovenfor tok jeg i dag, og det er altså slik resultatet ble med litt farge på leppene også! 

 

 

-Har du noe erfaring med juvederm eller restylane? Vil gjerne høre din erfaring!

♥i

 

Takk til alle som har stemt på meg så langt!
Er noen dager igjen av konkurransen og jeg ligger på andre plass!
For å stemme på meg kan du trykke HER! 

10 kommentarer

Siste innlegg