Friday breakfast

Hei igjen<3 I dag tidlig når jeg våknet, stekte jeg meg pannekaker til frokost! Mmmm! Det er veldig lite som slår pannekaker og sjokoladepålegg. Så langt i dag har jeg vært veldig effektiv faktisk! Jeg har fått vasket hele leiligheten min, og en del klær. Så nå er den shiny og ren! Jeg føler alltid at dersom jeg har leiligheten ryddig- så har jeg livet på stell. Haha, gav det noen mening? For meg gjør det hvert fall. Nå tenkte jeg å hoppe i dusjen og skrubbe både ansikt og kropp ettersom jeg har fått ny deilig skrubb. Senere i kveld skal jeg kanskje en tur ut med Sandra, kanksje en sushi date?<3

Som jeg har sagt tidligere, så har jeg og Jenny (link) spilt inn en “get to know us” video som vi tenkte å publisere nå i helgen. Var faktisk sykt gøy å spille inn video når vi var to! Ble litt mer stemning, enn når jeg snakker alene til kameraet hehe! Gleder meg til å vise dere!

 

<3 i

4 kommentarer

Siste innlegg