10 fakta du ikke visste om meg

♥Jeg eier ikke et eneste øyenskygge palett

♥Jeg har takket nei til Paradise Hotel intervju

♥Jeg bretter alle posene mine helt likt og ligger dem i skapet

♥Halve lønningen min går sikkert til Pepsi Max

♥Jeg er veldig impulsiv, noen ganger for impulsiv

♥Jeg bryr meg så utrolig lite om bil. Ikke snakk bil med meg. Da sovner jeg.

♥Jeg klarer ikke å svelge en tabelett dersom noen ser på meg

♥Jeg koser meg veldig mye i mitt eget selskap. Jeg kan være inne en hel dag å putle med ting bare for meg selv. Men ikke lengre enn en dag, da blir jeg rastløs igjen og må ut å bære sosial.

♥Det jeg synes er vanskeligst ved å ikke bo hjemme, er at jeg savner hunden min:(

♥Jeg har ikke tatt solarium på flere måneder!

 

♥i

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg