Trench coat

Hei og god søndag! Føler det nettopp var søndag jo! Denne uken har gått sykt fort og om bare tre dager er det påske. Skal bli godt å komme litt hjem i påsken å slappe av. Uansett så tenkte jeg å vise dere denne nye trench coaten som jeg kjøpe forrige uke. Den er så stilig! Jeg pleier egentlig ikke å like lange jakker eller kåper, men plutselig synes jeg det var veldig kult- så da måtte jeg ha meg en! Hele antrekket er fra bikbok om noen skulle lure.
 

Jeg har hatt jobbhelg denne helgen og jobbet både på fredag og lørdag, så i går kveld gikk jeg bort til Sandra og bare slappet av hjemme i den nye leiligheten hennes. Vi spiste god mat og så på film, koselig ♥ Det ble så seint i går, så jeg bare sov der så nå har jeg akkurat komt hjem igjen til min leilighet og skal bare slappe av før jobb igjen i morgen. Vi snakkes!

 

♥i

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg