14 personlige spørsmål

1. Hvor gammel er du om 5 år?

Om 5 år er jeg 25 år!

2. Hvilke stjernetegn er du?

Jeg er skorpionen. Elsker forresten å lese horoskop osv! Pleier hvert år å føle at det stemmer, men i mitt horiskop dette året så stod det at jeg kommer til å få barn dette året, og da begynte jeg å tvile litt haha.

3. Hvor høy er du?

Har ikke målt meg på evigheter, men tror det står 175cm i passet mitt.

4. Hvem ringte du sist?

Pappa♥

5. Hvem ringte deg sist?

Pappa igjen hehe

6. Hva stod det på den siste smsen du fikk?

“Er på jobb, hva tenkte du på?” 

7. Foretrekker du å ringe eller sende sms?

Ringe! Helst facetime

8. Når så du moren din sist?

Det må vell ha vært på lørdag da hun var så snill å kom med lunsj til meg♥

9. Hvilke øyenfarge har du?

Grøn/blå

10. Er foreldrene dine gift eller skilt?

Skilt

11. Når våknet du i dag?

09.45. Ikke verst på en tirsdag! Har seinvakt så er derfor♥

12. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år?

Da ser jeg for meg at jeg er ferdig utdannet og har en god jobb og bor i et fint hus med en forhåpentlig kjæreste i Austrheim området. 

13. Sover du med klær eller uten klær om natta?

Uten.

14. Hva er det rareste du har spist?

Det må vell være noe sjømat som blekksprut eller noe tror jeg! 

 

♥i

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg