Sunshine and easter

Hei og god lørdag♥ I dag er det påskeaften og solen skinner. Jeg, Henriette og Sandra fant derfor ut at vi gjerne ville gå oss en tur med hundene våres. Jeg tok med meg min hund, Mimmi og nabohunden, Teela, Sandra tok med seg kompis og Henriette tok med seg sine hunder Ailo og Cassie, så det var litt kaos men det gikk fint haha! Vi lot alle hundene snuse og lukte litt på hverandre i starten, også resten av turen gikk det egentlig veldig bra og alle koste seg. Til sammen så gikk vi ca i en time og det var en veldig fin tur! Nå har jeg akkurat komt inn igjen og både Mimmi og Teela har allerede sovnet, så de ble godt utslitt. Siden det er påskeaften i dag så tenkte jeg meg ut i kveld. Eller i kveld sier jeg. Klokken er jo allerede seks, og jeg skal i dusjen og fikse meg og spise middag før jeg skal på vorset – så jeg burde vell kanskje få begynne å bevege meg. Håper alle får en fin kveld!

 

♥i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg