Sovnet på ikea

Hei! Herregud, så latterlig oppdatering av meg de to siste dagene! Helt ærlig så har jeg faktisk vært innpå bloggen og begynner å skrive et innlegg, men så er jeg helt tom og har ingenting å skrive om. Jeg trenger inspirasjon, og skal prøve å bruke denne helgen på å finne litt. Hvert fall prøve!

I dag etter jobb, spiste jeg lunsj sammen med Henriette, Linnveig og Lisa på Egon. Er lenge siden jeg har spist god lunsj ute, så det var veldig koselig, og ikke minst godt. Etter det, så gikk meg og Henriette på ikea bare for å kikke litt på møbler og få litt inspirasjon. Vi skulle ikke ha noe spesielt noen av oss, men noen ganger er det kjekt å bare gå rundt på ikea for å få litt inspirasjon til både hus og leilighet. Det ble til at etter en stund når vi hadde gått rundt litt, så skulle vi prøveligge ene sengen- og der lå vi i ca en time eller noe. Først lå vi å snakket om alt og ingenting, akkurat som vi hadde gjort hjemme i sofaen, også etter en time kom vi på at vi faktisk var på ikea, så da fant vi ut at vi måtte bevege oss videre. Om vi hadde lagt der litt lengre, så hadde vi sovnet, det er jeg helt sikker på, haha. 
 

Nå sitter vi bare i sofaen hjemme hos meg og spiser litt fredagsdigg og ser på senkveld, før Henriette skal kjøre hjem igjen til Austrheim. Det blir ikke så sen kveld i kveld, ettersom jeg har tidligvakt i morgen også. Men i morgen er det helg på meg også! Da skal jeg hjem til Austrheim for å være “barnevakt” for hunden min, ettersom min mor skal til Danmark. Så da skal jeg og søsteren min ha litt kvalitetstid og kose med mimmii♥

 

Ligg gjerne igjen link til din blogg dersom du blogger, slik at jeg kanskje kan få litt inspirasjon fra din blogg! Vi snakkes!

 

♥i

5 kommentarer

Siste innlegg