7 minute workout

Hei! Nå er det helg på meg også og jeg er hjemme på Austrheim med søsteren min. Hun spurte meg rett etter middagsluren min om vi skulle trene litt, og jeg lo og så på henne dumt og sa selvfølgelig nei. Men hun gav seg ikke, kjørte høytalerene i stuen på fullt og dro meg ut av sofaen. Hun har blitt flink å trene i det siste, og det er veldig motiverende, og jeg trenger all motivasjon jeg kan få!! Så det ble til en god treningsøkt i stuen med vedkubber som vekter hvor vi både ble sliten men også hadde det gøy. Etter vi hadde gått igjennom hennes øvelser, ville jeg gjerne trene litt mer og ville da vise henne en app som heter “7 minute workout” som er sykt god! 7 minutter og man blir så sliten og kjenner at du bruker alle musklene i de ulike øvelsene. Så jeg tenkte å vise dere noen av de øvelsene som er i treningsøkten. Dette er ingen samarbeid eller noe, er bare en app jeg synes er god og som jeg gjerne ville dele med dere! Så here you go!

KNEBØY


PLANKEN


SQUATS

PUSHUPS MED HÅNDLØFT


SIDEPLANKE

Det var noen av øvelsene! Du trenger absolutt ikke å være ute, eller noen spesielt god plass rundt deg egentlig, så denne treningsøkten kan du egentlig gjøre hvor du vil, når du måtte ville! Nå skal jeg hive meg i dusjen, så skal jeg og søsteren min spise biff og senere i kveld skal vi ha spa kveld med ansiktsmaske, fotbad, neglelakk og film♥ Skikkelig jentekveld! Ha en fin lørdag alle sammen!

 

♥i

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg