Lashes & Beauty by Anette + rabattkode

Reklame |

Hei! I går var jeg hos Lashes&Beauty by Anette for å få vippeextensions. Det er nesten ett år siden sist jeg hadde vippeextensions- så det var helt sykt forfriskende og oppkvikkende å bli litt vippefin. Jeg sa det til Anette i går også, at jeg føler meg så vakker etter en slik “behandling”. Man kvikner litt opp og føler seg litt bra med seg selv, bare på grunn av noen vipper?! Det har mye å si. Uansett- jeg har aldri vært hos Anette før, men hun er utrolig dyktig! Det var veldig behagelig og resultatet ble veldig bra. Så fornøyd!♥
 

Jeg vil gjerne gi dere en rabattkode som dere kan bruke til 17. mai hos Lashes&Beauty by Anette. Dersom dere oppgir koden INGVILD20 ved bestilling eller i kassen så får du 20%avslag på valgfri behandling(nytt sett eller påfyll). Dere finner Facebooksiden hennes HER og instagramsiden HER.  Dersom du også vil ha geooorg vipper, så kan du bestille time via Facebook♥

Priser (uten rabattkoden)
Nytt sett klassisk: 849,-
Nytt sett mix: 1065,-
Nytt sett volum: 1190,-

Påfyll klassisk: 549,-
Påfyll mix: 649,-
Påfyll volum; 749,-

 

Husk å bestill time innen 17. mai for å få 20% rabatt♥ Vi snakkes!

 

♥i

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg