ANTREKK OG FERIEN


Bukse- BikBok
Genser- Mango
Jakke- Atmosphere
Sko- wagabon

Hei! I morgen er ferien min over og jeg er tilbake på bloggen! Tok en liten bloggpause nå ettersom jeg fikk besøk av søsteren min, kjæresten hennes og tantebarna mine som jeg ikke ser så ofte, så da ville jeg ikke stresse med bloggen. Prioriteringer! Uansett så har jeg hatt en super ferie, og det var utrolig godt å se alle dem igjen. De bor i Trøndelag, så jeg ser dem ikke så alt for ofte, og derfor er det enda mer koselig å besøke dem eller få besøk av de♥ 
 

I går når jeg kom tilbake til Åsane, tok jeg en tur bort til Sandra♥ Vi tok med hunden hennes og Daniels og gikk en tur med han rundt en sånn fin tur-sti som de har rett utenfor leiligheten. OG vi tok en tur innom Nr.1 Fitness og jeg har meldt meg inn! Halleluja det er på tide! Det var sånn “verv en venn” kampanje nå, så Sandra meldte meg inn. Hun har så fin mage og dagene bare går og går og det er ikke lenge til lille babyen er her! Ihhh, gleder meg sånn! Nå har jeg akkurat spist meg litt mat, og skal snart ta buss inn til sentrum for å møte Jenny. Er lenge siden jeg har sett henne også nå, så skal bli godt med en “catch up” om alt og ingenting. Er jo så fint vær i dag også, så kanskje vi skal ta oss en brus på bryggen eller noe! Bergen er så fin når det faktisk kommer sol, så da må det utnyttes til det fulle! 

 

♥i

8 kommentarer

Siste innlegg