BERGEN- DU ER NYDELIG

Hei fininger! I går tok jeg og Jenny(link) oss en tur til sentrum, ettersom det var så fint vær. Vi satt oss i parken og bare snakket og spiste softis♥ Det var så utrolig deilig at vi kunne gå uten jakke uten å bli iskald! Det viste at det var 21 grader når vi satt der, OG jeg ble solbrent på nesen min! Vi fikk en dag med sommer føltes det ut som, og den ble brukt godt! Når det først er sol i Bergen, så er den altså den vakreste byen i hele verden! Ingenting slår det!
 

Etter vi hadde vært i sentrum noen timer, tok vi turen hjem til Jenny og spiste litt god mat ute på terrassen i solen, åh herlig! Senere på kvelden ble jeg med Jenny på Max Fitness for en prøvetime- og gjett om vi fikk trent rumpen da! Jeg fikk så mye motivasjon et jeg måtte ha meg en treningsøkt i dag også. Jeg har ikke hatt treningsmotivasjon på rundt 2-3 år så er bare helt sykt gøy at jeg har funnet den tilbake! Jeg trente i rundt to timer i dag etter jobb, og nå sitter jeg her i stuen og vurderer om jeg skal ta meg en tur ned igjen på treningssenteret! Herregud, hva skjer med meg?? Jeg elsker det, haha.
 

♥i

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg