VINN PREMIUM WHITE KIT

Reklame | PremiumWhite

Hei! Jeg er så glad og heldig! I går fikk jeg tilsendt Premium White kit’et! Jeg fikk det sponset, og herregud så bra det var! Det er et enkelt, lite kit som bleker tennene dine på samme måte som om du hadde gått til tannlegen. Bare mye enklere- og billigere! Jeg måtte jo selvsagt teste det ut med en gang, så i dag etter jobb så spilte jeg inn en video til dere, slik at dere også får se hvordan det fungerer, og ikke minst resultatet! Jeg er faktisk sykt imponert og tennene mine ble utrolig hvit- og det bare etter en gang! Føler ikke at jeg trenger å forklare dere hvordan det fungerer, dere kan heller bare se videoen!

 
Sitt på 1080* for best kvalitet. Vil du bestille eget kit kan du trykke på denne linken og få 62% nedsatt pris! 
 
Jeg var også så heldig som fikk to kit. Et som jeg kunne prøve selv, og et som jeg skal gi bort til en heldig vinner. Jeg har derfor en konkurranse på instagrammen min hvor du kan vinne.
 
Bli med i trekningen ved å
1) Klikk her
2) lik bilde og følg @ingvildbolstad og @premiumwhite på instagram
3) tag en venn i kommentarfeltet 
 
♥i
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg