EXPLORE WITH ME

Jeg får vel starte innlegget med å si hei fra Kypros! Jeg falt fort tilbake til guidelife, og det er her jeg hører hjemme føler jeg. De siste året har jeg slete med å finne ut hvor jeg hører hjemme, og ikke minst hvor jeg føler meg hjemme. Mye har forandret seg, og ikke minst, jeg har forandret meg. Men jeg er så glad for at jeg har valgt å reise ut i verden igjen og oppleve og glede andre mennesker. En ting jeg vet, er at å være reiseguide er ikke en ting jeg kommer til å angre på senere i livet, for jeg har virkelig the time of my life♥

Jeg har valgt å starte å blogge igjen, ettersom det er utrolig mye som skjer i hverdagen min, og jeg er omringet av fine omgivelser og ikke minst, fine mennesker. Jeg tror at dette kapitellet av livet mitt er noe jeg kommer til å se tilbake på og smile. Så derfor vil jeg også prøve å blogge en gang i blandt og spare på alle de gode minnene her på bloggen min. Jeg merker også at jeg savner å skrive og få tankene mine ut. Å være reiseguide krevet mye av deg og det er mye jobb, og det var jeg klar over, og derfor er det enda mer viktig for meg at jeg har en liten plass som jeg kan komme til å få alle tankene mine på plass. Jeg gleder meg hvertfall til å vise dere alt jeg opplever.

I dag har jeg hatt fri, men gikk alikevell på jobb i dag tidlig bare fordi det er så utrolig gøy å være rundt de gode menneskene jeg jobber med. I morgen har jeg også fri, så i kveld skal vi feire bursdag og spise god mat♥ Jeg og Ebba (bilde over) satt på stranden i sted med litt sushi og bare snakket om alt og ingenting. Sitter så stor pris på de fine øyeblikkene. Håper alle får en fin kveld, så blogges vi. Hihi “så blogges vi”, gøy å kunne skrive igjen.

 

♥i

6 kommentarer

Siste innlegg