SCULPTURPARK

Hei! Forrige ukes fridag tok jeg meg en tur til skulpturparken her i Ayia Napa. Det var perfekt tid på kvelden å reise dit, for det var midt i solnedgangen. Det var en så stille og fredelig atmosfære og det var spennende å bare gå rundt i parken og se på de ulike skulpturene. Faktisk så er det mennesker fra hele verden som har laget disse vakre skulpturene. De kom til Kypros og i bytte mot at de lagde en skulptur, så fikk de bo gratis her i landet. Så det de sitter virkelig stor pris på kunst her på Kypros, og det elsker jeg. Det er jo så fint! Bare se da. Jeg fant til og med min egen lille skulptur. “The little mermaid” Den var så fin! For dere som kjenner meg så er jeg over middels interessert i havfruer og det fasinerer meg, så jeg hoppet av glede når jeg fant den skulpturen♥ Alt i alt så var det en kjempe fin fridag hvor vi bare gikk ut å opplevde og kjørte til nye fine plasser her på øyen.

I går var vi på meksikansk aften og spiste god mat og feiret bursdag. Det var så koselig. Etter middagen tok vi oss en liten tur videre på en bar, men jeg gikk tidlig hjem ettersom jeg kjente at jeg var litt trøtt. (Haha hvem er jeg). Jaja. Men en ting som var sykt skummelt i går kveld var at det var en fyr som fulgte etter meg hjem! Han fant ut hvor jeg bodde og sto utenfor leilighetsdøren min i ca 10 minutter og banket på og spurte om han kunne komme inn. Jeg hadde sagt nei flere ganger og bad han om å dra. Til slutt kom heldigvis min reddende engel, altså min roomie og kastet han ut haha. Takk Eline♥

Nå har jeg nettopp stått opp og skal ta meg litt frokost før jeg mest sannsynlig skal til Waterworld. Det regnet i dag tidlig faktisk, men det har gitt seg nå heldigvis, så nå skal jeg nyte fridagen min. Faktisk min siste fridag her på Kypros, før jeg skal videre. Åh, vil ikke tenke på det!! Blitt alt for glad i alle folkene jeg jobber med her♥ Men vi snakkes!

 

♥i

 

6 kommentarer

Siste innlegg