FAVORITES IN MY CLOSET

Hei! For noen dager siden var jeg i Las Palmas på Las Arenas på det store shoppingsenteret der å handlet litt nye klær. Det er evigheter siden jeg har skikkelig storhandlet og faktisk vært fornøyd med innkjøpet. Men denne gangen fant jeg så utrolig mye fint som falt rett i smak! Jeg tror at jeg har vært lei av butikkene i Norge, så jeg trengte noen litt nye butikker. Hvorfor er det sånn at i utlandet så har de komt «lengre» med moten enn i Norge? Alle butikkene var bare stappfull av de nyeste trendene og om jeg kunne, så hadde jeg seriøst kjøpt alt! Men jeg måtte så klart begrense meg litt og ikke bruke hele lønningen min med en gang, så jeg kjøpte bare noen plagg. Så jeg tenkte å vise de plaggene som jeg var mest fornøyd med! Og de er bare så fin på!

Bershka 25

Bershka 19

Stradivarius, tror jeg betalte rundt 20

Jeg kjøpte også en del andre underdeler, som skjørt og shortser osv. Men ville gjerne dele disse tre plaggene med dere! Gradene begynne sakte men sikkert å synke her i Gran Canaria så om ikke så alt for lenge da kan jeg endelig begynne å bruke jakke om kvelden! Gleder meg! Jeg vet ikke hvorfor men jeg synes det er enklere å kle seg når det er høst. Sommer da er det liksom bare en shorts og en topp eller kjole, imens på høsten da kan man ha fine jakker, sjal eller kule bukser! Jeg har en plan som jeg har tenkt litt på. Men som kommer til å bli dyrt. Det er at i løpet av sesongen min her på Gran Canaria så skal jeg fornye klesskapet mitt og prøve å selge de klærne jeg allerede har. Spennende! Alltid gøy med litt nytt!

 

I kveld skal jeg på IKEA som jeg har snakket om lenge nå. Men i kveld skal jeg endelig dit for å handle inn litt småting som mangler i leiligheten. Så nå skal jeg ta på meg bikini og ligge meg opp på taket å sole meg, så vi snakkes!

 

♥ i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg