JEG KLARTE DET

Hei alle! Nå er jeg bare så glad! Det er så sykt hvor mye denne jobben utvikler meg som person. For bare to år siden hadde jeg hatet å måtte være den som snakket høyt i en forsamling med mange folk til stede. Men nå har jeg akkurat holdt velkomsmøte på sunprime hotellet vårt for en hel gjeng som nettopp ankom Gran Canaria. Jeg kjente at jeg var litt nervøs i dag tidlig når jeg våknet, ettersom jeg ikke har holdt velkomsmøte her på denne destinasjonen før. Men det gikk så fint! Jeg følte at jeg hadde mye informasjon å gi dem og hjalp til meg spørsmål som kom etterpå! Jeg kan ikke få sagt nok ganger hvor mye denne jobben har utviklet meg. Og det er jeg så glad for!

Jeg ville egentlig bare slenge med disse bildene av glade meg som føler meg så lettet! Nå er jeg virkelig i gang! Nå skal jeg kaste av meg uniformen for i dag også skal jeg spise tapas med teamet mitt <3 Så koselig!

Også en ting til dere!! Jeg er nå på 37. plass på blogglisten i hele Norge! Tusen takk dere! Fikk sjokk når jeg så det, men ble også veldig veldig glad. ihhh <3 Hadde blitt utrolig glad om dere hadde komt med litt tips til innlegg jeg kan blogge om, eller fortelle meg hva dere vil lese/se på bloggen!

Vi snakkes, gode dere!

<3 i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg