ON MY BUCKET LIST

Shark cave.
Dette har jeg sett på film og synes det ser så skummelt ut! Men jeg vil selvfølgelig prøve det. Man er altså inni en boks under havet hvor haiene svømmer rundt. Tenk så spennende å få kunne se haiene på så nært hold!

New York.
Jeg har alltid hatt lyst å besøke denne store, vakre og magiske byen. Jeg føler at New York er en plass alle passer inn og det er lov å ha store drømmer. Jeg vil våkne opp i en skyskraper med utsikt over hele byen og spise en god frokost sammen med mine beste venninner. Jeg vil bare kjenne på følelsen av å være i denne store byen.

Fallskjerm.
Dette er nok topp 5 på min bucket list. Om det er så det siste jeg gjør før jeg dør så skal jeg uansett gjøre det. Jeg har søkt litt rundt for å se hvor det er mulig å gjøre det, men prisen er ganske høy. Så når jeg har spart opp penger til det, så skal jeg bokstavelig talt hoppe i det! Tenkt dere følelsen når du hopper ut av flyet, mange hundre meter opp i luften. Man må føle seg så fri.

Sove i en Igloo.
Jeg vil til Finland å sove i disse igloene som har glass rundt hele seg. Jeg har nylig sett på en plass i Finland som heter Kakslauttanen. Søk på det så forstår dere. Jeg vil ligge der med noen jeg er glad i og se på nordlyset og bare snakke om livet.

Ha en betydningsfull samtale med en fremmed.
Dette sitter jeg så utrolig stor pris på. Jeg elsker mennesker som faktisk tør å åpne seg til andre mennesker, selv om man kanskje ikke kjenner dem så godt. Jeg snakker ikke om bare vanlig smal-talk men virkelig en dyp samtale med en fremmed.

Bli hypnotisert.
Dette fasinerer meg. Jeg forstår ikke hvordan det er mulig at kroppen går i en slags hypnose bare ved å høre på hva et annet menneske har å si. Jeg tror at dette er en ting som man må teste før man faktisk tror på det selv. Jeg har faktisk prøvd å hypnotisere meg selv via youtube videoer, men det funket dårlig. Så derfor vil jeg gå til en profesjonell å se om det virker på meg.

Være med på et TV-program.
Hvor kult hadde ikke det vært? Dette er noe som bare er gøy å ha på bucket listen. Tenk å få være med på Ellen Degeneres showet da? Herregud hvor fett. Jeg hadde ikke takket nei til det for å si det sånn. Om jeg først skulle vært på tv ville det vært for noe jeg hadde oppnådd. Det hadde vært det beste.

Gå i pride tog.
Jeg vil male meg på både ansikt og kropp og deretter gå i pride tog for å støtte at mennesker skal få være den de er. Jeg føler å gå i pride tog er en veldig fin ting, og selv om det er en liten ting så betyr det så mye. Jeg har sett videoer av dette på youtube og alle er så utrolig glad og det oser av glede av de. De ler og smiler og er bare seg selv. Noe alle burde være. Jeg vil gjerne være en del av dette.

 

 

-Hva er på din bucket list?

♥i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg