STREET’TALK

Hei! I går hadde jeg en så fin dag! Først var jeg som vanlig på jobb og etter jobb så samlet vi teamet mitt for en liten teamkveld. Vi gikk først å bowlet på holiday world som ligger i Maspalomas og deretter gikk vi å spiste på en partner restaurant som heter La Cana. Altså hvor heldig er jeg ikke som får spise gratis på alle partner restaurantene våre for å teste ut maten?! Det er jo faktisk himmelen spør du meg. Så i går spiste jeg deilig tapas, noe som aldri slår feil i Spania og hadde en super hyggelig kveld sammen med de andre som jeg jobber med.

Jeg merker sakte men sikkert at vinteren er i gang her på Gran Canaria. Vi får flere og flere gjester for hver dag og dagene blir mer hektisk. Men jeg liker det! Jeg liker å holde meg opptatt og rushe fra det ene og videre til det andre. Jeg hadde lett heller valgt en supertravel dag i stede for en skikkelig seig dag hvor man bare oppdaterer worklisten.

I kveld har jeg ingen planer nå på kvelden, så det blir vell fort til at jeg lager meg noe god mat og ser litt serie i sofaen. Skikkelig kos! Det er godt med slike kvelden en gang i bland også! I morgen blir det full fart på flyplassen! Husk forresten å still spørsmål på mitt forrige innlegg så skal jeg heller poste det når jeg har fått litt flere spørsmål. Ha en fin kveld dere, vi ses!

<3 i

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg