I FUCKED UP

Hei alle! Altså jeg skriver både i fortvilelse og i latter akkurat nå. Er det mulig! Jeg har virkelig tabbet meg ut nå, og jeg vet ikke hvordan jeg skal løse dette. Om det er noen som skulle klare dette, så er det absolutt meg. Jeg er egentlig super stresset over det, men samtidig så er det litt humoristisk også fordi det er bare så sinnsykt typisk meg. 

Min venninne Ebba, som jeg jobbet sammen med når jeg bodde på Kypros, hun skal jobbe på øyen Kap Verde som reiseleder videre. Så jeg tenkte at nå som jeg vet hvilke uker jeg har ferie, så kunne jeg booke en reise ned til hun for å besøke henne. Jeg var supergiret og fant endelig biletter som gikk direkte dit. Det stod selvfølgelig at det var bare 3 plasser igjen på flyet, så jeg var kjapp med å bestille. Så plutselig hadde jeg bestilt turen! Det jeg fant ut senere var at jeg hadde booket til feil øy på Kap Verde! Altså E R  D E T  M U L I G. 

Så jeg har altså klart å bestille tur til en Santa Maria, hvor jeg ikke har hotell og ikke kjenner noen. Og jeg reiser om en måned. Ebba skal bo på naboøyen som heter Boa Vista, som tar ca 15 minutter med fly fra Santa Maria. Jeg søkte litt rundt for jeg tenkte at jeg bare kunne ta fly fra Santa Maria til Boa Vista samme dag, men det går ikke fly før 3 dager etterpå, og det tar 19 timer. HURRA. Jeg søkte også på mulighetene for båt, men på alle forum og slikt så stod det at det finnes ingen tabell for når eller hvor ofte båtene går fra de forskjellige øyene.  Jeg bestilte selvfølgelig ikke avboknings-forsikring, så om en måned så reiser jeg altså til Kap Verde, Santa Maria, og håper på at det finnes en båt som går over til naboøyen slik at jeg kommer rett! Dette skal bli spennende. Det litt merkelige er at jeg gleder meg litt. Alt er så usikkert, og litt spontant (veldig spontant) så jeg tror det skal bli en gøy reise. Så får vi se hvor jeg ender opp haha. 

SÅ DERE- om det er noen som har reist i mellom disse to øyene eller vet noe om det, så si gjerne i fra! 
♥i

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg