THE HARDEST PART ABOUT THIS JOB

Hei! Da har det gått 7 uker hvor jeg har bodd i vakre Kypros med de vakreste menneskene. Tiden har gått så sinnsykt fort og jeg er så glad for at jeg møtte alle. Selv om det var en kort sesong. Jeg ble tatt så godt i mot av alle og det føles virkelig som en stor god familie.

Nå er sesongen slutt for min del og jeg er på vei til Norge igjen. Det blir bare et kort visitt ettersom jeg reiser til Gran Canaria på onsdag neste uke. Så jeg får fire dager hjemme før jeg skal ut i verden igjen. Denne jobben er den beste jobben jeg noen gang kunne tenke meg, men det verste med jobben er selvsagt å si farvel til alle kollegaene mine som har blitt til gode venner. Man blir så utrolig knyttet til hverandre på en helt unik måte. Man jobber i lag og man bor i lag. Så i dag på flyplassen i Larnaca var det utrolig vanskelig å si hadet. Det er virkelig en god gjeng!

Som dere ser på bildene under, så ble det en del tårer i dag på flyplassen.. ååh savner dem allerede

Så nå sitter jeg på Gardemoen og har to timer igjen til flyet går videre til Bergen. Jeg reiser heldigvis ikke alene, og det er så godt! Jeg reiser med gode Kjersti som også skal til Bergen!

Så nå går altså turen videre til Gran Canaria om bare noen få dager. Her skal jeg bo i 7-8 måneder og jeg begynner smått å glede meg. Det kommer vell litt etter hvert vil jeg tro. Skal selvfølgelig oppdatere dere videre, og har planer om å kanskje lage litt flere videoer slik at dere får se hva jeg faktisk gjør på. Om dere lurer på noe eller har noe spesielt dere vil jeg skal blogge om, så kom gjerne med tips! Da blir jeg bare glad!

Vi snakkes!

<3 i

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg