Monday

Hallo søte leseree!

Må bare først takke dere alle for å lese bloggen min. Statistikken har gått så sykt opp idet siste. Hadde faktsik 250++ lesere på bloggen min igår, hehehhe! Takk, dere er best!

I dag etter skolen etter å ha vert tv slask i flere timer, var eg på trening. Eg var på step trening i idretshallen. Når eg kom heim igjen, pugga eg på tysk prøven som tyskklassen skal ha imårgen. GRUGLEDER meg til prøven, får håpe det går bra. Før forstod eg ikkje ein dritt av tysk, men no har eg begynnt å forstå det litt. Har fått litt vett i hode og begynnte å tenke på at eg kan faktsik komme opp i eksamen i dette faget! No skal eg spise litt kvelds og se paradise hotel, kos. Eg er heilt utkjørt etter treninga, så blir tidlig kveld på meg idag! Trur eg legger meg rett etter paradise hotel.

Kjenner at kroppen min er allerede sliten etter treninga idag, oioioi. Korleis skal det gå imårgen? Kommer til å få så sjukt med gangsperr i armer og lår i morgen. Men skal prøve å få trent så masse så mulig denne veka, så i måren er det påan igjen med hard trening. Får håpe det gir resultat!

-Ka har du gjort på idag?

INGVILDBOLSTADSÆTRE

10 kommentarer

Siste innlegg