SOMMERTIDER!

Heisann på deg!♥

Har vert slapp blogging på meg i det siste. Men det er fordi eg har hatt det så utrolig gøyt. Har nesten ikkje hatt tid til å være på data. Men det trengst egentlig heller ikkje i det fine været som er ute ♥ Eg har vert på masse båttur og vert ute med venner. Har faktisk hatt mitt første bad i år! Det var ikkje kaldt egentlig. Det var ikkje meiningen at eg skulle bade egentlig, men eg datt uti med klær. Det var gøyt så det var verdt det! Ellers så har eg vert å grilla med venner på en holme og kost meg. I går var eg på havsportsenteret, siden ungdomsklubben var der igår. Der padla me i kajakk, bada, kjørte båt, hadde vannkrig og hørte på musikk. Åhhhh, har eg GOD følelse på at denne sommeren kommer til å bli digg!

Dette innlegget blir det mobilbilder, fordi eg har ikkje hatt kameraet mitt med meg.



Skal ut å sole meg litt før eg skal ut å bade ♥ SNAKKEST!

-Ka synst du?
-Er du også glad for at det er sommer?♥

INGVILDBOLSTADSÆTRE

7 kommentarer

Siste innlegg