lysende neglelakk

Hallo♥

 

Som du ser, så har eg forandret på designet mitt og eg har laget header. Eg ble sånn passe fornøyd. Designet ble helt enkelt og greit. Det såg litt rotete ut med så mange bilder, men sidebildet skal eg forandre på, bare gidder ikke akkuratt nå. Har balt med dette i nesten hele dag.. jaja, hva synst du om det nye designet?

Ellers så har eg prøvd verdens kuleste neglelakk av frida som hun kjøpte da hun var i New York. Den lyser i mørket, og den er neon rosa farge. Eg digget den, og den ser veldig frech ut og man ser itilleg veldig brun ut med den, heheh! Det liker vi! Fargen er som sagt, ganske knall og sånn “wow”, men du venner deg til det. Eg synst den var rå tøff! Fargen er ganske lys med en gang du tar den på, så du må ta flere lag, helt til du får det resultatet du vil ha. Jo mer lag neglelakk du tar på, jo sterkere blir fargen. 


den ene er neon gul og den andre er neon rosa


freak


strøk en! heheh, som du ser så begynner den veldig lys, men blir etter en stund knall!

 

-Har du prøvd neglelakk som lyser i mørket?
-Synst om designet og headeren?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

8 kommentarer

Siste innlegg