hate mondays

Heisann

 

Mandag i dag.. ingen liker mandager. Eg starta dagen med å være dårlig. Eg var egentlig dårlig i går kveld også, men tenkte det gikk over når eg fikk sove litt. Men eg var like dårlig i dag tidlig. Eg prøvde å gå på skolen, men allerede etter første time gikk eg hjem. Klarer aldri å konsentrere meg når eg er dårlig uansett. Så dagen i dag har gått i å være på data og sovet. Har også skiftet designet mitt, men er ikke sikker på om eg skal ha det, fordi headeren blir så liten om eg skal ha egen header. 

 


bare 14 dager til eg skal til syden! wii


mamma sine vafler er verdens beste ♥ 

 

I morgen skal vi ha skrivedag i norsk. Eg håper virkelig eg er bedre til i morgen, fordi det er så kipt å ta opp igjen skrivedager og tentamener! Så krysser fingrene for at eg er frisk i morgen. Kan jo virkelig ikke bli syk rett før englandsturen med klassen! Egentlig så hadde eg utrolig lyst å gå på kino ilag med de andre og se Tina&Betina the movie. Men det kunne eg jo bare glemme…. snufs

 

-Bare eg som er syk idag?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

4 kommentarer
    1. God bedring 🙂
      Du fikser nok skriv dag i mårra, det er godt å få sova ‘syka’ vekk!
      Æ tru det var godt du var heim i dag, så itj hel klassa ble syk før englandsturen!
      Mange klemma <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg