last day of fun

Heisann! ♥

 

Må først av alt si at det har vært utrolig deilig med høstferie! Deilig med en liten pause inni mellom. Så i morgen er det tilbake til normalt igjen, så får eg heller glede meg til juleferien, hehe! Nedtelling allerede! Nå sitter eg hjemme og har akkuratt spist middag. Eg har tatt konfirmasjonsbilder idag. Altså bilder til takkekortet, så eg har krøllet håret og alt. Deilig å være litt “pyntet” etter flere dager som slask. Vi tok en del bilder. Dere kan sikkert få se takkekortet når det er ferdig og eg har bestemt meg for bilde. 

 

 

 

Nå sitter eg her med chips og brus forann meg. Er jo fortsatt helg, så er låv ♥ I morgen er det mandag, og da skal eg skjerpe meg! Haha, sier det hver søndag. Jaja, men nå skal eg virkelig! Hvertfall prøve, ønsk meg lykke til, heheheh!

 

-Hvordan har din høstferie vært?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg