INNKJØP

Heisann ♥

 

Må bare først av alt si sorry for dårlig oppdatering. Har hatt uendelig mange prøver denne uka. Hadde faktisk en prøve hver dag! Så har hatt masse å lest på. Men i går var eg og noen jenter på nattåpent, og eg har kjøpt meg en del klær og tilbehær som eg er fornøyd med. Vi reiste rett etter skolen, så var der i flere timer. Eg brukte en del penger, men kommer til å bruke alt eg kjøpte, så var nyttige ting!

 

// rosa genser – bik bok // blå glitter genser – vero moda //


// trenings genser – H&M // barneavdelingen hehe


// rosa kjole – bik bok // den ser rød ut, men den er egentlig knall rosa, bare 130 kroner!


// kongeblå kjole – floyd 399 //


// rosa iphone deksel – teknikkmagasinet //


// brune linser – teknikkmagasinet //

 

Eg har også kjøpt rosa sports bh, en treningstights, noen hårbånd og hvite converse sko ♥ Alt i alt, så er eg godt fornøyd med innkjøpene! Nå skal eg i dysjen etter håndballkampen, så skal eg spise litt før eg skal på konsert/ting. Vi snakkest!

 

-Noe du likte?
-Hva syst du om innkjøpene?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE 

 

7 kommentarer

Siste innlegg