DETALJER

Heisann! ♥

 

Fikk sofa på rommet mitt igår. Så jeg kommer nok til å bruke rommet mitt enda mer nå. Føler at det ble et mer rom, om du forstår, haha. Den utfyller hvertfall rommet og får det til å se større ut. Også har jeg endelig ryddet rommet mitt. Var forresten ute å jogget i går. Bare sier det, jogget i -10 grader! Men jeg ble jo så varm når jeg jogget, så kledde av meg når jeg kom fra til kinoen jeg skulle se, også begynnte jeg å fryse. Standar meg. Jeg såg twilight forresten, igår. Den var utrolig bra. Nå sitter jeg på rommet og hører på musikk før jeg skal på trening. Tror jeg skal ta meg en liten lur før jeg stikker. Blir så sykt trøtt når det blir så fort mørkt ute. 

 

Har forresten bestillt meg kjole fra nelly. Tenkte jeg skulle bruke den på ballet på fredag. Kjolen er sendt, men kommer nok ikke før om noen dager. Får bare håpe den kommer inntil fredag! Kan vise dere den når jeg får den. Gleder meg til å se den!

 

-Noen som vil se kjolen jeg har bestilt?

 

INGVILDBOLSTASÆTRE

 

9 kommentarer

Siste innlegg