baby its cold outside


søte sandramiii

Heisann ♥

 

Skulle egentlig publisere dette innlegget på lørdag, men klarte å gjøre noe feil når jeg skulle lagre det som utkast eller noe sånnt. Men bildene er hvertfall tatt på lørdag. Nå har vi komt halvveis i uka, og jeg er superglad for at mandag og tirsdag er over. De er alltid de verste to dagene! I dag reiste jeg inn til Åsane etter skolen. Det var nemelig 40 % – 90 % på all sportsklær fra Outletsdoor. Kjøpte meg noen nødevendige ting. Fleezgenser og boblejakke og litt sånn. Det er jo så kaldt ute! Har også hatt noen prøver og sånt denne uka, så har ikke oppdatert like ofte som vanlig. Kan se om jeg klarer å få vist dere hva jeg kjøpte idag i et innlegg i morgen. Tusen takk til Tina som har fikset header til meg! ♥

 

-Var du på salg i dag?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg