HVITERE TENNER


Her hadde vi stripsene på tenna som dere ser. Haha, ser ut som hockey spillere med sånn ting i munnen


Haha, æsj. Men her ser dere hvordan det er med stripsene på.. 


Slik ble resultatet. Tenk at bare 30 minutter kan få så godt resultat! Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd!

Heisann!

 

I natt overnatta Martine hos meg, som var utrolig gøy! Er lenge siden vi har vært ilag nå, så var veldig koslig. Før vi gikk på skoleballet om kvelden, prøvde vi oss på smilelab. Jeg hadde aldri prøvd den selv før, jeg hadde bare hørt folk snakket om den. Men herregud så bra den var! Og det var bare etter en gang. Jeg fikk en pakke av Martine, og oppi den var det to strips. En til tenna oppe og en til tenna nede. Stripsene skulle være på i ca 30 minutter. Er det noen som ser forskjellen fra tenna mine før og nå? Eller er det bare meg som er inbilsk, haha?

Ellers så var vi på skoleball i går kveld. Vanligvis pleier skoleballene å være utrolig kjedlig, men i går kveld var det faktisk gøyt. Jeg koste meg! Men det blir vell så gøy som vi lager det til selv, er det ikke? Så isteden for å bare sitte på stolene, så var vi på dansegulvet og koste oss. I morgen skal jeg på håndballkamp, så må opp tidlig i morgen. Så i kveld skal jeg bare slappe helt av. Ha en fin lørdag alle sammen!

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

8 kommentarer

Siste innlegg