lørdags kvelden

Heisann!

 

I går kveld koste jeg meg utrolig mye! Jeg og noen andre folk var i en løe som noen kompiser har fikset på. Trodde først at det var en løe som vi skulle være i og fryse oss ihjel. Men det gjorde vi heldigvis ikke. Det var både varme og høytalere i veggene, så vi storkoste oss! Jeg gikk ganske enkelt kledd i går kveld, nesten helt svart. Men var åpen rygg i toppen min, så jeg brukte en rosa tubetopp under. Men satt for det meste med teppe over meg, haha.

Ellers så har jeg spillt håndballkamp i dag i hallen. Vi tapte desverre, men vi tok det med et smil. Det var ihvertfall en gøy kamp! Henriette ble med meg hjem etter kampen, så da vi kom hjem såg vi en film og spiste mat som vi hadde bestilt. Tok forresten bildene ovenfor i farten, så de ble litt kjedlige. Skal heller komme med et bedre innlegg i morgen eller noe. Jeg reiser foresten til Trondheim på torsdag, og da skal Martine Skårnes Håland blogge for meg. Verdens skjønneste jente! Så følg med på bloggen senere, hun er så kreativ, så skal nok bli gøy å se hva hun kommer til å blogge om. Gleeed dere, hihi. Så jeg skal bare ha 1 skikkelig skoledag før jeg får vinterferie. Fordi i morgen skal jeg ha tentamen, og på tirsdag skal jeg ikke på skolen. Så det blir nok bare onsdagen som blir skikkelig dag for meg. Så da får vel jeg si god vinterferieeee ♥♥♥

 

-Hva har du gjort på i helgen?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

4 kommentarer

Siste innlegg