best feeling

 

Heisann!

 

Det er helg og sommer! Været er helt utrolig og det kjennes godt på humøret. I natt overnattet jeg og Henriette i campingvogn og spiste frokost ute i dag tidlig. Herligere enn det går ikke ann! I dag har jeg for det meste solt meg og vært ute i båt med noen venner. 16 mai var klassen på havsportsenteret og drev med flere havsportsaktiviteter og grillet. Vi var heldig med været og koste oss mye! 17. mai reiste jeg og noen venner inn til byn og spiste mat og var på tivoli. Tror det er den kosligeste 17 mai jeg har hatt! Jeg håper og tror at uka som kommer blir ganske slapp med tanke på at halvparten av klassen skal ha eksamen, så da blir det nok ganske slappe dager på andre halvparten av klassen. Så jeg får håpe at uka går fort! 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg