Utkant2013

Hallelujaaaa så gøyt! Tror ikke jeg har kost meg så mye på lenge! Sol, båter, bra musikk, venner og ingen beskymringer! Denne helgen har vært en av de beste jeg har vært med på. Lørdagen var selfølgelig best, siden da hadde vi vært der en dag før og visste litt hvor ting var og var litt mer kjendt. Også bandet som var CarpeDiem som var der, lagde bra liv! Senere på kvelden når det var blitt mørkt og når OsloEss opptredde var det fyrverkeri over scenen, som var helt fantastisk å se! Hele denne helgen har vært helt perfekt! Har foresten tatt mye video også, men den kommer i slutten av sommeren har jeg funnet ut. Da lager jeg heller en sommervideo fra sommerferien isteden for bare utkant helga 🙂

 

-Noen andre som hadde det knall på Utkant?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

3 kommentarer
    1. Vil heller ha en egen video fra utkant og en fra sommeren.. Blir utrolig lange om du skal ha alt ilag..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg