skoleuke

Heisann! Lenge siden sist. Har faktsik helt glemt bloggen. Begynte som sagt på vgs på mandag. Så langt går alt bra og jeg trivest. Men jeg merket fort da vi begynte med fag at jeg ikke er så skoleklar som jeg trodde. Egentlig ganske lei allerede, hehe. Men en ting er sikkert, det er hvertfall mye gøyere å gå vgs enn ungdomsskolen! De siste dagene har jeg ikke gjort på så mye mer en å vært på skolen og såvet egentlig.. Merker at selv om vi bare har en time mer på videregående, så har den timen mye å si. Jeg er trøtt med en gang jeg kommer hjem fra skolen. Skulle egentlig på trening idag, men det gikk ingen buss og jeg fikk meg ikke inn selv. Ha en fin torsdag! Ikke lenge til fredag og helg nå folkens!

 

-Hvordan synst du det var å begynne på skolen igjen?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg