lille lørdag


søtre mimmi som ligner på en vaskemopp ♥♥♥

Hårsmykke- lindex 39,50 kr

Heisann! Jeg liker å kalle onsdager for lillelørdag, fordi du har komt halveis i uken, hihi. I dag byttet jeg linje faktsik! Jeg gikk fra studiespesialisering til helse og oppvekst. Jeg er glad jeg tok det valget, og jeg trivest allerede i klassen. Så dette året blir nok bra tipper jeg! Er litt gøy at jeg ikke kjenner noen av dem jeg går i klasse med sånn skikkelig, så det er enklere å få nye venner og ikke bare de samme hele tiden, selv om dem er gode å ha ♥ Vi tok foresten portrett bilder i dag på skolen. Uff sier bare jeg. Av de tre bildene vi fikk, ble jeg bare sånn halv fornøyd med det ene. Jeg vil ikke ligge det ut på bloggen, men du kan se det på instagrammen min- ingvildbolstad. Ellers så kjørte jeg og mamz inn til knarvik i dag etter skolen for å hente søsteren min, men hun var sent ferdig sååå heldigvis for meg så fikk jeg meg to nye antrekk, hihi wehoo!

 

-Har du hatt en fin dag?
-Skal du/har du byttet linje? 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg