Happytuesday


sykeste beibsa på hele skolen

Må bare først beklage for kjedlig blogging. Jeg har faktisk ikke tid til å ta fine bilder med kameraet mitt, så derfor blir det endten arkiv bilder eller webcamera bilder. Dagene går for det meste i lange skoledager og deretter trening også er det plutselig natt igjen, Jeg skal prøve litt fremover å ta meg tid til noen bilder innimellom, men jeg lover ingenting. Blogglysten er ikke heller på topp, tror treningen har fått all den motivasjonen ;-D I dag etter skolen reiste jeg og mamma og maria rett til knarvik fordi jeg skulle til naprapat med kneet mitt. Må si at det er noe av det jæææævligeste jeg har vært med på. Jeg kom inn til hun damen og trodde at hun bare skulle kjenne litt på kneet mitt, helt forsiktig. For å si det sånn, når jeg gikk ut, var all sminken borte og jeg hadde tårer og hiksta i sånn en time etterpå. Er så sint over at kneet mitt skal ødlegge alt for meg. Når vi kom hjem igjen, lagde jeg og Maria kyllingwook også dro vi på styrkerommet. Siden jeg ikke nådde håndballtreningen i dag, tenkte jeg at jeg dro heller på styrkerommet isteden. Nå har jeg akkurat komt hjem igjen fra trening og skal snart legge meg. 

 

-Noe du vil at jeg skal blogge mer om? Åpen for alle forslag 🙂

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg