comfy

Heisann! Longtimenosee, jaja. I dag spilte jeg håndballkamp, vi vant 22-12. Jeg fikk bare spillt halve omgangen ca fordi jeg fikk rødt kort hmmmmm. Men synst alle spillte kjempe bra! Fikk heldigvis sust innpå noen mål når jeg var på banen, hihi.Herlig med seier!  Ellers så har jeg slappet av i gode klær og sett på serier og har hatt litt besøk. Nå skal jeg ligge meg og er klar for en ny uke med mye trening wiii og mye skole hmm. Ha en fin kveld alle sammen!

Forresten, nå har jeg også fått meg Ask.fm. Har endelig forstått meg litt på det heheheh, treige meg. Så bare still meg spørsmål, så skal jeg svare. HER kan du spørre meg.

 

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg