Hvitere tenner + helga

Heisann! I dag fikk jeg SmileLab av søstrene mine. Den kommer nok godt til bruk. Du påfører den akkuratt som en tusj på tenna også lar du den være på i 20 minutter ca. Etterpå bare skyller du med litt vann, også blir tenna gradvis hvitere etter hvor mange ganger du gjør det. Jeg gjorde det for første gang i dag, og kommer til å gjøre det noen ganger denne uka for å se om jeg merker noe forskjell. Bildet ovenfor er tenna ikke redigert hvitere eller noe, bare huden min som såg helt jævlig ut, så bloorte ut litt, haha. Gårsdagenssminke og jaddaaa, hehe. Jeg har prøvd en lignende SmileLab før, men det var noe annet greier jeg måtte klistre på tenna eller noe. Har skrevet en innlegg om det HER. Men likte denne bedre. Denne var så enkel og grei. Anbefalset! Kjøpt på www.blivakker.no

I går var jeg som sagt ute med en gjeng og koste meg! Var ein bra gjeng selv om vi ikke var sånn supermangen. Var gøy å gå ut nå, ettersom jeg har vært hjemme de siste helgene. Tusen takk til alle som sang til meg når klokka ble 12, hihi! Jeg storkoste meg. Idag tidlig vekket søsteren min meg med frokost og pakker og sang på sengen, hihi. Jeg hadde ikke med meg kameraet i går, men tok noen halv-bruklige bilder på mobilen, så det for holde. Nå skal vi snart spise biff og kose oss med familieeen, ha en fortsatt fin dag folkens <3 <3 Og takk for alle gratulasjoner!!!!


haha herregud, tok bare bilder med de samme folka, så ser ut som vi er sånn 4 stykker eller noe hehe

Hvordan har din helg vært?
Har du prøvd SmileLab?

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

6 kommentarer
    1. Det der er jo bare touch-up pennen da 🙂 skal vel egentlig bare brukes før spesielle anledninger egentlig? etter at du har fullført en behandling med den andre pakken 🙂 men kan hende jeg har misforstått altså!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg