tb; Nothing but the best

Blir så glad av å se på disse bildene. Jeg er så utroig glad i dem alle sammen. Vi har det alltid gøyt ilag, og alle kan være seg selv fullt ut. Nå er det litt anneledes siden noen har flyttet og noen er igjen. Vi prøver så godt vi kan å holde kontakten fortsatt. Jeg gleder meg allerede til vi skal samlest om litt og være alle ilag. Ingenting er bedre enn å være med de vennene du stoler på mest. Jeg er hvertfall utrolig glad i alle sammen og takknemlig for å ha dem <3 Nothing but the best.

 

INGVILDBOLSTADSÆTRE

 
3 kommentarer
    1. Fine og sanne ord! De fineste og beste jentene noen sinne<3 elsker hver og en av dere, gleder meg til å være ilag allesammen igjen!!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg